Pages Menu
Categories Menu

O slusarstwie

O slusarstwie

Ktoś kiedyś zidentyfikowano ponad 30 rodzajów pytań można zadać. Po przeczytaniu tego oświadczenia, moje pytanie było; jak ktokolwiek mógł śledzić, że wiele rodzajów i jak mogli śledzić wszystkie odpowiedzi na te pytania.

Zadzwoń do mnie konserwatywny, ale myślę, że możemy osiąść na zaledwie cztery główne kategorie, a następnie ostrożnie wykorzystując pytania, znaleźć prawie żadnych informacji potrzebnych, by odnieść sukces w sprzedaży detalicznej. Te cztery główne kategorie są Rapport-budynek, otwarty, zamknięty, a na końcu pytanie bez zapytania

Spójrzmy na każdego rodzaju w niektórych szczegółach:

1) Budowanie Rapport pytanie: Rapport jest jednym z najważniejszych elementów nieświadomych ludzkich interakcji. To może być traktowane jako, będąc w „Sync” lub są na tej samej fali co osoba, z którą rozmawiasz. Rapport oznacza po prostu, co druga osoba czuje się komfortowo ze sobą. Jak wiecie, sprzedaży opiera się głównie na dwóch pojęć . Pojęcia te są zaufanie i sympatię kogoś. Podczas budowania relacji, robisz obu. Pamiętaj, pierwsze słowa klient słyszy od będzie prawdopodobnie ustawić dźwięk na pozostałą część prezentacji sprzedaży. Poświęć chwilę, aby klient czuje się swobodnie. Będzie zapłacić duże dywidendy w swojej karierze.

2) otwarte pytania. Open-ended pytanie jest Królem wszystkich pytań. Są to pytania, na które nie można odpowiedzieć w kilku słowach, a to jest piękno z nich. Otwartego pytania umożliwić klientowi mówić, aby otworzyć i dać kilka prawdziwych bryłek informacji. Uważnie słuchać odpowiedzi, w ciągu tych odpowiedzi będzie można znaleźć wiele informacji. Ważnym faktem do zapamiętania jest najbardziej udanych sprzedawców zada pytanie otwarte osiem razy więcej niż w pytaniu zamkniętym.

3) Zamknięte pytania.

– autor artykułu